Hilversum hereniging en een nieuw land! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carlijn Kolk - WaarBenJij.nu Hilversum hereniging en een nieuw land! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Carlijn Kolk - WaarBenJij.nu

Hilversum hereniging en een nieuw land!

Door: Carlijn

Blijf op de hoogte en volg Carlijn

13 April 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Lieve allemaal,

31 maart was een grote dag: Ik werd weer herenigd met Lara:) Ik heb haar opgezocht op d'r college. Eerst heerlijk bijgeroddeld over ons thuisdorpje en daarna allemaal nieuwe mensen ontmoet van haar college, waaronder Liza die ook mee ging op de reis. We zouden de komende 10 dagen het met z'n 3en moeten doen. 's Avonds heb ik het uitgaansleven mogen meemaken en de volgende ochtend was het vroeg dag om onze wicked camper op te halen.
En een paar uur later waren we aan het scheuren in ons veel te oude, krakkemikkige, veel te kleine en ook nog eens lelijke camper! Maar wat was het een geweldige trip:)

We maakten onze reis tijdens de pasen periode, niet wetende dat heel Australia dan massaal naar de oostkust verplaatst! Oftewel overal was het erg druk en duur.
We zijn 3 dagen in Byron Bay geweest. Daar zijn we een dag naar het beroemde Bluesfest (een bluesfestival;)) geweest waar we ondere andere 'The Fray' hebben gezien. Dat was echt een super dag!
Daarna zijn we doorgereden naar Surfers Paradise. Het plan was om nog een dagje te gaan surfen, maar de zee was erg ruig, dus het bleef bij op het strand liggen waar we heerlijk zijn verbrand en bijgekleurd. De reis eindigde in Brisbane. Liza en Lara gingen vrijdagochtend door naar Fraser Island, maar ik bleef nog een dagje in Brisbane om vervolgends zaterdag terug te vliegen naar Sydney. Vrijdag heb ik nog wat vrienden uit Innisfail gezien en we zijn met z'n allen gaan stappen.

Gisteren ben ik om 11.30 in het vliegtuig gestapt en om 16.30 kwam ik er weer uit in Auckland! Donderdagochtend vertrek ik met de bus naar Bay of Islands. Zometeen ga ik de Harbour Bridge van Auckland even bekijken (ja, hier hebben ze er ook een;p). Ondertussen ben ik ook verkouden geworden. Ik snotter alles bij elkaar (nog bedankt Marloes;))

Ik heb ook een nieuw nummer voor de tijd dat ik hier ben. Nou zit hier alleen een uitleg aan vast...
Smsjes sturen naar Vodafone NL of T-Mobile Nl of ontvangen is een kansspel. Er is 55% kans dat ik jullie smsjes ontvang of jullie mijn smsjes. Bellen kan dan weer wel.
M et de andere providers is geen probleem met smsen.

telefoonnummer +64220149018

kussss



  • 13 April 2010 - 06:01

    Marloes:

    Carrieeee!
    Nou waarom nou weer bedankt marloes? hahaha, ik heb het overgegeven via skype zeker. Was wel lachen tijdens de geschiedenis les.
    Nog heel veel plezier daar en tot snel.
    xxxxxx

  • 13 April 2010 - 17:29

    Anneke:

    Hoi lieve Car,
    Was fijn om je weer even te zien via skype. En dan zit je hups zo maar weer in Nw. Zeeland. In je uppie en nog een beetje verloren. Kom op meid, even wennen en ook dit land bied je weer fantastische dagen. Geniet ervan,maar trek wel een extra trui aan want volgens mij is het er niet zo warm. Dikke kusssss mama

  • 13 April 2010 - 20:22

    Marlies:

    He Carlijntje,

    eindelijk weer een berichtje van mij. jaja ik lees altijd wel heel snel je berichten, maar de spoeling is wat dunner geworden en mijn spoeling ook :-)
    Tja wat heb ik voor spannends te melden van de Van gelderlaan. het wordt hier langzaam aan lente jippie en de kids spelen buiten heel wat af, vooral op de trampo.

    Verder zijn we ons aan het voorbereiden op ons koninklijke oranjebal. hebben we er erg veel zin an. Helaas heb ik nog steeds geen skype, ben erg old school geloof ik ;-)

    heb je nog een leuke 1 april grap uitgehaald bij je nederlandse vriendinnen?

    Cool hoor dat je nu in NZ zit. Dat schijnt zo onwaarschijnlijk gaaf te zijn, met heel veel aardige mensen. Mijn zus er 3 jaar geleden als backpacker geweest voor 3 maanden en vond t geweldig. Geniet er van.

    groeten van ons allemaal MMTJ

  • 13 April 2010 - 22:15

    Sytze:

    wooow! een bluesfeest in australie.. dat is vast niet zo vet als de bleusnight in Bolsward! Zullen we daar naartoe als je weer terug bent?(A)Dan kijk ik eerst even de kunst af bij EC en kunnen we dan los!
    Het begint meestal om 21.00 zie ik je dan?:P

  • 14 April 2010 - 07:51

    Opa En Oma:

    Lieve Carlijn,Fijn weer wat van je te horen.Je trekt steeds verder weg.
    Maar end Mei komt nu ook dichter bij .Geniet maar van alles kind want volgend jaar is het weer harde werkelijkheid.Hier gaat het goed ,het is mooi weer met veel zon ,dat we hebben al lekkere bruine koppen.
    Heel veel liefs van Opa en Oma

  • 14 April 2010 - 14:57

    Olga:

    Ha Carlijn !

    Ik geniet erg van je verhalen ! Prachtig !

    Ontzettend veel plezier nog !! Daar ook nog een balletje getrapt ?

    Liefs Olga

  • 14 April 2010 - 18:56

    Sytzee:

    waaat.. ik heb even opgezocht wie The Fray ook al weer zijn.. maar die zijn vet goed man! Das weer eens wat anders dan 'BerrieBlues en de BierBroeders' die altijd op de bluesnight spelen.. ;)Maargoed.. ik geef nog wel eens een prive concert..dat is pas goed!:p

  • 25 April 2010 - 05:56

    Lara Marijn Stok:

    nog helemaal niet gelezen deze car! leeeeeeeuk!!! hoop dat je het toppppie hebt in nz, jammer dat ik je hier nou moet missen :( maar ik zie je snel weer natuurlijk! dikke kussieeee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carlijn

Actief sinds 09 Okt. 2009
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 20779

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: